kadootje 'geluk'

Al eerder vertelde ik dat mijn zangkunst niet iets is om over naar huis te schrijven.Maar hier op het blog mag dat best,erover schrijven dus...........geluidloos.

Kado doen dat mag ook, dus bij deze mijn favoriete kinder liedjes .De tekst is geweldig net als de uitvoering.Na wat gefröbel staan ze hier twee gedeeltes want youtube kon het niet 'verhapstukken'.

Werkelijk grijs gedraaid voor alle kindjes die ik een stukje heb begeleid vanaf de babytijd tot de grens van de pubertijd.

De meeste hebben inmiddels zelfs de pubertijd doorstaan en zijn nu dik volwassen.
Misschien vinden sommige van jullie het wel leuk om te hebben voor kinderen of kleinkinderen.Ga gerust je gang 'pluk'het maar en als het niet lukt............vragen staat vrij.

(Soms kan het zijn dat het wat krakt,dat komt door de 'sneeuw' op youtube heb je er geen last van.)







12 opmerkingen:

Marja zei

Oh, wat zalig. Je bent een paar uurtjes te vroeg om bij mij op zaterdag te zwijmelen, maar het klinkt geweldig. Zal ik morgen het linkje plaatsen?

dieneke zei

Goed hoor!Tis wel een hele zit deze cd maar wel gezellig voor de (klein)kinderen en het kind in je zelf.

Mirjam Kakelbont zei

Mijn dochter kon ook geen genoeg krijgen van de CD's met kinderliedjes. Ze nam ze zelfs mee om er onderweg in de auto naar te kunnen luisteren. Door jouw liedjes is het net of ik haar jeugd in een flits terugzie!

oma leentje zei

Ha ha die staat hier heel vaak op... Deze opa en oma zijn heel hip en hebben Spotify en een bleutooth kastje om alles wat ze maar willen horen ook af te spelen. Ideaal ....deze is hun FAVO...en O grote wereldbol van Urbanus Heerlijk en natuurlijk lekker mee zingen.

Greet zei

Wat leuk! Een aantal ervan zijn ook voor mij jeugdsentiment, maar dan in de uitvoering van De Leidse Sleuteltjes.

Laura Buszewski zei

Heel erg leuk en herkenbasr,welterusten :-)

Marja zei

Je staat erbij, hoor. Dankjewel.
De mensen kunnen toch zelf kiezen hoe lang ze willen luisteren. Ik zal de linkjes opslaan voor de woensdagmiddagen met onze kleindochter.
Fijn weekend.

♫ M e l ☺ d y ♫ zei

Ik denk dat iedereen die kinderen heeft gehad deze muziek wel kent.... schitterend! Neemt je altijd mee terug in je herinneringen naar toen je kinderen nog klein waren. Althans mij wel. (zwijmelen ten top eigenlijk)

Liefs en fijn weekend.

Just Who I Am zei

Leuk hoor deze liedjes ,zo komen er weer leuke herinneringen terug .
Groetjes Elisabeth

natasja zei

leuk... wie kent ze niet ? :-)
Ik hoef er nu niet meer mee aan te komen, maar ik denk dat de volgende generatie het vast weer kan waarderen.

gewoonanneke zei

Ja heb ook altijd veel gezongen met mijn zoon vroeger, zo leuk eigenlijk om ze weer eens terug te horen.

Trees zei

Heerlijke nummers Dieneke! Ik heb het boekje met al die versjes van Annie MG thuis, het is uit elkaar aan het vallen maar zuinig dat ik er op ben!